reklama

čo robí ženu ženou?!

V dnešnej dobe je spoločensky neprípustné byť iba ženou. Naša spoločnosť sa nám snaží vnútiť ideu rovnoprávnosti pohlaví. Ale čo to vlastne znamená? Čo myslia tým byť rovnoprávny s iným pohlavím? Je možné byť rovnoprávny s rastlinami? Alebo so zvieratami? Nie. Sme odlišné druhy a tak sme stvorený bohom. Stvoril nás ako dva odlišné druhy, ktoré majú spoločne nažívať v jednom svete. Ale sme jednorodé druhy , to znamená, že naše mozgy, zmysly, city sú na rovnakej úrovni.

Písmo: A- | A+

To čo robí ženu ženou nájdeme azda len v našej minulosti. Bohužiaľ dnešná doba je plná žien, ktoré sú viac mužmi ako ženami. Ako to viem? Stačí sa pozrieť okolo seba. Ženy na seba preberajú mužské vlastnosti, ktoré patria iba mužom. Najväčším nepriateľom je pozerať sa na svet iba rozumom a nie citom a zmyslami. Otupujeme naše zmysly iba jednostranným používaním rozumu. Celý svet sa točí iba okolo rozumu, celý deň je v snahe vyrovnať sa mužom, ich analytickému mysleniu. Hovorí Vám niečo šiesty zmysel? Jasne že áno. To je ten film o chlapcovi ? Hm. Možno. Jaj, čítali ste o ňom v časopise? No aj to môže byť? Ale predsa to je v nás, čo nás robí ženami. I ten vnútorný hlas, ktorý nám povie, čo je správne, ako sa zachovať, kam smerovať, komu dôverovať. To všetko a viac môžeme vedieť vďaka šiestemu zmyslu, nie je to nič záhadné, je to len funkcia zadného mozgu, ktorý ovplyvňuje naše citové prežívanie. Cítim, teda som žena. Myslím teda som mužom. Nadarmo sa nehovorí, že žena je citlivá, precitlivená. Sme citové osoby, prežívame všetko viac. A tak to má byť. To je tá najväčšia odlišnosť od mužov, ktorý sú viac intelektuálne orientovaný s technickým okom. My sme ezoterické ženy, ktoré život obohacujú o to pekné. Čo robí ešte ženu ženou? Jej sila, nie fyzická, naozaj nemusíte pretlačiť kamión, aby ste bola silnou ženou. Sila je vnútorná, vychádza z nás, to že zvládame strasti, problémy zvládame ľavou zadnou. Máme silu ktorá dokáže očariť opačné pohlavie. Máme silu vynosiť dieťa a potom s radosťou zvládneme pôrod. A pritom 98% mužov odpadne len pri pohľade na ten pôrod. A to si ich nechcem predstaviť keby boli na našom mieste. Nebojíme sa ak padneme na dno a musíme od začiatku. Je to pre nás nový začiatok, nová výzva. Práve teraz máme jeden príklad, ktorý nám to dokazuje. Stačí ak otvoríte noviny, alebo zapnete televízor, alebo internet a vygooglujete. Našu zem podľahla obrovská kríza, ľudia hladujú a mamičky s deťmi bojujú o azyl. Strašné! Po pravde? Nechcela by som byť na ich mieste, ale chcela by som mať tú ich silu, to ako dokážu bojovať, robia všetko preto aby ich deti mali strechu nad hlavou, čisto, mali čo do úst a vzdelávali sa. A kedy vlastne pochopíme tajomstvo ženskosti? Pokiaľ ho ešte len objavujete, neznamená to že sa inštinktívne vnímate a prijímate ako žena. Ženou sa nestávate ani po sexuálnom akte, na ženu musíte jednoducho dozrieť. Pretože až ako žena môžete preniknúť do hlbín sexuality, až ako žena dokážete zmyselne zaznamenávať a ovládať mužské túžby, a len ako žena dokážete pochopiť čo znamená a obnáša synonymum materstva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak má byť žena ženou, musí zo seba vydať svoju srdečnú, citlivú, milú i zraniteľnú stránku osobnosti. Žena by mala jednať sebavedomo, je to tiež jeden zo znakov ženskosti. Teda to si aspoň myslím ja. Niekde na blogu som čítala že ,,žena žije len vtedy ak žije z lásky“, no môj názor je taký že nie vždy je to tak. I keď predstava je naozaj úžasná.

A čo ešte robí ženu ženou? Niektorý by možno odpovedali že jej dokonalá postava, výška nad 170cm, dlhé vlasy, veľké prsia a v neposlednom rade extravagantné oblečenie. A aby som nezabudla na to luxusné auto od milenca, ktoré dostala ako dar mlčanlivosti. No ja nemyslím toto, pretože keby plastické operácie neboli tak finančne náročné, tak ten barbie výzor môže mať každá žena. No ja myslím to čo dnes málo ktorá žena dokáže. Napríklad také varenie, dnešné ženy sú pohodlné. Čo tak obed v reštaurácií? A už máte doma aupair ktorá sa vám stará o deti? Gratulujem! A kde sa podela žena, matka? Vzdávam hold ženám ktoré ešte nepodľahli tomuto ošiaľu 21 storočia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento svet je plný mužskej sily, negatívnej, ktorá ovplyvňuje dianie na celom svete. Ale kto stvoril tých silných mužov, ktorí rozhodujú o vojnách, podvodoch, nepokojoch? Predsa ich matky by mali byť tie, čo v nich pestujú lásku, pokoru, akoto že svet ide zlou cestou? Kde sa stratila láska na svete? Prečo je toľko nenávisti? Myslím že naša vláda je jednou z mnohých odpovedí.

Boh dal žene úžasný dar. Prvý dar že sa zrodila z lásky a druhý aby porodila z lásky. Je to dar ktorý má nevyčísliteľnú hodnotu. Priniesť na svet dieťa. Priniesť dušu na tento pozemský svet. Vychovať človeka, ktorý zvelebí tento svet, urobí ho krajším. Akoto že ženy niečo také nerobia, keď majú takú moc. Vzchopte všetky sily a tento svet bude lepší a krajší pre ďalšie generácie. Tú silu máme v sebe. Objavte v sebe city a dajte ich vašim deťom . a čo si myslím ja? No ja nemyslím, ja cítim, že som ženou. Každým pohybom, citom, odlišným gestom si uvedomujem, že som tak odlišná od muža. Jeho ego a intelekt nikdy nedosiahnem, ale zato mám svoje city a šiesty zmysel, vnútornú silu, ktorá je na úrovni mužových schopností. Jing a jang, čierna a biela, to je úplnosť v odlišnosti. Naše tela sú predurčené na vynosenie človeka, my dávame deťom ich život a naše preciťovanie na ne vplýva. Preto jedine matka môže cítiť so svojimi deťmi. Tieto všetky elementy nás robia ženami. Toto všetko nás odlišuje od mužov a robí ženami. Preto netreba skrývať v sebe ženu, ukážte to celému svetu. A budete hrdé že ste práve vy ženami.

Slávka Gubová

Slávka Gubová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká normálna baba. Žijem, smejem sa, užívam si a som totálny flegmatik :-)))Snažím sa nesprávať lacno a ani vulgárne a som hrdá na všetko, čo so dosiahla. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu