reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slávka Gubová

Slávka Gubová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taká normálna baba. Žijem, smejem sa, užívam si a som totálny flegmatik :-)))Snažím sa nesprávať lacno a ani vulgárne a som hrdá na všetko, čo so dosiahla. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Otec odpusť mi!

Slávka Gubová

Otec odpusť mi!

Toto je jeden z mojich darčekov na Valentína. Budem veľmi rada, ak si to prečítaš, viem, možno nechceš, ale prosím, prečítaj si to! Viem, že Ťa hnevám, nielen teraz, ale stále. Viem, že robím veci, ktoré Ti ubližujú, že sa správam úplne otrasne a že robím hanbu, no ver mi, stále sa chcem zmeniť, stále chcem spraviť niečo tak, aby si bol pyšný a mohol si si povedať: no pozrite na ňu. Toto je moja dcéra a som na ňu pyšný.

  • 14. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 401x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu